Hejsan! Tycker det känns lite plottrigt att läsa där det är streckade linjer.... Tittar man på sidan i FireFox ser allt väldigt konstigt ut... (har dock inte testat med IE, så jag vet inte hur det är tänkt att se ut...). Jag tycker att det är irriterande att man inte ser aktuell url till varje sida i adressfältet, svårt att länka då. usch, ja... i firefox ser det tokfult ut..... funkar nog bara att kika på i ie :-(vill ha lite tips :-)
Håller på att plocka ihop en liten "länkguide" ..men är helt och hållet ny på det här med att knåpa ihop sidor. Någon som kan tänka sig att gå och testa, titta och kommentera.
Jag har lagt det hela på http://www.webguiden.tk
haha..ja, jag vet... än så länge är det kanske lite skabbigt och en hel del funkar inte...
Det som har en viss funktionalitet just nu är forum (kan bara nås från första sidan ännu,,testar fortfarande) och länkkategorierna romantik och auktioner...
Alla tips råd samt kritik från er proffs är tacksamma.. :-)
ha det!Sv: vill ha lite tips :-)
Satsa på solid border men du ska kanske ha en mörkgrå eller ljusgrå linje istället för svart. Eventuellt kan du ha en skugga på linjen på den högra och den undre kanten.Sv: vill ha lite tips :-)
/JohanSv:vill ha lite tips :-)