Funderar om det på något sätt går att återanvända sig av en website skriven i ASP.NET 2.0. Går det på något sätt att återanvända userControls och andra delar av websiten inom en annan website? Eller är kopiering av filerna det enda sättet? Nä, du kan kompilera till dll'er som du refererar till i ditt nya projekt, men copy-paste går ju också. Om de ligger på samma burk kan du lägga de generella dll:erna i gac (global assembly cache). T.ex. för affärslogiken som flera siter använder. Är det någon som kan ge ett konkret exempel på hur jag kan göra för att kunna dela userControls mellan flera web siter? Jag har några userControls som jag vill använda mig av i ett flertal siter, och då vill jag naturligtvis helst se att det ska räcka med att uppdatera koden på ett ställe för att det ska slå igenom på samtliga siter. Har försökt hitta svar på detta på google men inte lyckats. Hoppas att någon kan hjälpa. Använder mig numera av webControls i det fall då jag behöver komponenter i flera siter.Återanvända website
Sv: Återanvända website
Sv: Återanvända website
Mvh
PeterSv: Återanvända website
Sv:Återanvända website