Jag får ett fel när jag kompilerar. Det dök bara upp helt plötsligt. Är inte säket att den filen har med saken att göra.Fått massa skumma fel med på filer som inte finns.Oftas beror det på felaktig HTML eller någon kod. Det som är riktigt skumt är att om jag tar rebuild och sen trycker F5 så startar det men nästa gång Hmm, nu funkar det igen. Jag tog Build Web Site och efter det försvann felet. Man kan även tabort katalogen från under temp så skapas alla filer på nytt och problemet är borta. Åtminstone en stund.Fel vid kompilering...
Är det någon som fått något liknande eller kan hjälpa mig ändå?
Error 1 Metadata file 'C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\Temporary ASP.NET Files\aonline\b43c1764\dfb74a08\App_Web_wucmenu.ascx.b22bda47.pstiydco.dll' could not be found Sv: Fel vid kompilering...
Jag fick tex skuma fel i en fil som inte finns på min webserver. Om ma skriver
<% Response.Write("TEST"); %> i ASPX filens HTML.
(Rätt är ju <%= Response.Write("TEST"); %>)Sv:Fel vid kompilering...
jag ska starta med F5 måste jag ta rebuild igen för annars kommer felmeddelandet.
Som min kompis, då 4-årgia, dotter brukade säga: "Jag blir gaaaalen."Sv: Fel vid kompilering...
Skumt. Men åandrasidan är det ju trevligt när det är så enkelt fixat.Sv:Fel vid kompilering...