Hej Hittade en blogg http://www.hanselman.com/blog/CategoryView,category,Web%20Services.aspx där man kan kolla på den 18'e december 2004 för att få ett svar(typ). Jag vet inte vad som har hänt, om det är installationen av VS2005 som har mekat runt på rättigheter men när jag ändrade så att everyone hade "full control" på winnt/temp katalogen så sparkade allt igång igen. Köra framework 1,1 och 2,0 samtidigt med webservice?
Jag har råkat ut för en sak som jag ännu inte har hittat någon workaround för och undrar om någon har råklat ut för samma sak och har en lösning på det. Vi sitter och utvecklar i VS 2003 och har bla ett projekt med webtjänster och innan jul installerade jag VS2005 på min utvecklingsburk trots att vi kommer att ligga kvar på VS2003 på produkten några månader till.
Efter installtionen av VS2005 så kan jag inte längre köra webtjänster i framework V1.1.1322. Jag kan inte köra vare sig gammla eller nya webtjänster skapade i VS2003, webtjänster skapade i VS2005 funkar utmärkt dock. Jag har kollat några uppenbara saker som att webtjänsterna faktiskt är uppsatta på att köra på v1.1.4322 körs på, har kört aspnet_regiis. Felet jag för är error 500, det detaljerade felmeddelandet är "File or assembly name 3ctwoh9i.dll, or one of its dependencies, was not found." där filnamnet ändras mellan varje gång man försöker köra webtjänsten. Någon som vet lösning på det? Att uppgradera projektet med webrjånsten till framework 2.0 är inte aktuellt utan måste kunna köras på v1.1 tills vidare.Sv: Köra framework 1,1 och 2,0 samtidigt med webservice?