Hej!lokala problem på min dator, ev med att authentication-formuläret ej laddas, til
Jag har en webapplikation skriven ASP.NET 1.1 som jag kör på IIS V5.1. Huvudsidan innehåller tre frames och huvudframen har src=Start.aspx vilken innehåller en bild. I Designläget för Huvudsidan visas två inloggningssektioner i en ruta, en för vår inloggning och en för Windows-inloggning. I Web.config är authentication mode="Forms" och forms loginUrl="LogOn.aspx". LogOn innehåller en tabstrip med multipage med två flikar för att kunna välja mellan vår inloggning och Windows-inloggning.
När andra människor surfar till min dator visas LogOn helt korrekt med tabstripen där man kan välja mellan de två flikarna men när jag surfar till min egen dator visas inloggningen utan tabstripen, dvs på samma sätt som i Designläget för huvudsidan. Webapplikationen finns även installerad på en annan dator och när andra surfar till den visas LogOn helt korrekt men inte när jag surfar dit. När jag debuggar så kan jag se att LogOn aldrig laddas!
Jag använder Microsoft Explorer 6.0 (samma som de andra som testat). Jag har provat att rensa den vanliga Temporary Internet Files-katalogen och C:\windows\Microsoft.NET\Framework\v1.1.4322\Temporary ASP.NET Files-katalogen samt Historik-mappen, valt standard-inställningarna för Explorer och startat om datorn.
Är det någon som vet vad det beror på?
Tillägg: det verkar som att alla WebControls har slutat fungera på min dator, menyn som innehåller en TreeView fungerar inte heller.