HejWebService + server 2003 sp1 + IsolatedStorage = Problem?
Jag har ett litet mystiskt problem som jag hoppas att någon kan hjälpa mig med. Jag har utvecklat en WebService som använder IsolatedStorage för att spara och läsa lite temporära filer. Den funkar utan problem när jag kör den på en XP burk men när jag lägger över den på en 2003 server får jag rättighetsproblem med IsolatedStorage (är det inte det man ska slippa med denna tekniken?). Jag har kollat att applikationspoolen etc funkar för webservicen och den kör under en användare som har skrivrättigheter etc. Jag har googlat omkring lite och hittat att det är andra som har haft samma problem med SP1 av 2003 server. Men det är inte så många som har haft problem så att jag litar på att det är en bugg i 2003 server bla har jag inte hittat ens en liten kommentar på Microsoft att detta skulle vara ett känt problem. Så min fråga är det någon här som haft samma eller något liknande problem med IsolatedStorage i webservice? Å är det någon som sitter på en lösning skulle jag bli världens tacksammaste om jag kunde få ett tips=)
/M