Jag vill länka vidare till en annan sida. Det första du ska göra är att glömma allt som har med frames att göra. en oskriven lag säger att det är förbjudet idag att använda det. Använder du istället DIV så blir livet mycket enklare. Då kan du välja att dölja eller visa dom efter behag. har du kollat så de inte har en wapadress inlagd.. Kan man länka till en del av en sida ??
Men eftersom de har en massa grafiktrungt skit i två av sina frames så vill jag gärna l
nka till en av dom.
Det borde väl gå?
Men hur fan gör man ??
Alternativt kan man snickra till en sida så att den loggar in och utför en del saker på en annan sida och seda visar resultatet på ens egen sida. ??
Det jag egentlöigen är ute efter är att få till en mobilsurfningsvänligare verition av en annan sida.
Ett alternativ är ju att scla bort det som suger kraft och en annan är att göra en egen sida som gör jobbet på den sida jag vill nå fram till.
Men jag vet egentligen inte om jag kan göra varken eller ??
Sidan jag försöker komma åt är en hyffsat stor tågreseleverantörs sida. Jag vill kunna boka plats åt mitt årskort på deras sida från mobilen. Sv: Kan man länka till en del av en sida ??
Sv:Kan man länka till en del av en sida ??
jag höll på med en liknande sak som jag inte fick att fungera bra, sedan upptäckte jag att om jag körde wap istället för www så hade de en bantad version :-D