Använder WebPartManager cookies? Givetvis måste du meddela på din sajt att den användersig av kakor. oki.Men använder WebPartManager cookies för att lagra utsendet eller sker det på annat sätt? Någon som vet var man kan ladda ner/kopiera en såda text (inte hela lagen)? Jag skrev en väldigt "genomtänkt" text till en lanförening ;) Ska försöka gräva fram den ifrån databasen Det som måste stå på sidan om cookies används är:Använder WebPartManager cookies?
Om det gör det måste man väll enligt svensklag medela att sian använder cookies?Sv: Använder WebPartManager cookies?
Sv:Använder WebPartManager cookies?
Sv:Använder WebPartManager cookies?
Eller vad måste det stå?Sv: Använder WebPartManager cookies?
*gräver*
>>>
Enligt svensk lag så måste vi upplysa om att vi använder kakor: Vi använder små, små kakor som vi lagrar på din dator. Kakorna smakar ingenting, främst därför att de inte går att äta. Kakorna används för att t.ex. inloggningen ska fungera. Känner ni ett stort behov av att inte logga in, och känner att kakorna tar upp flera jättenågra bytes av din dators kapacitet så får du väl stänga av kakorna. Hur du gör det orkar jag inte bry mig om, det är ditt problem, både att stänga av dem och att försöka surfa runt på webben med kakor avstängda då nästan alla stora siter använder små, små kakor.
<<<Sv: Använder WebPartManager cookies?
• att webbplatsen innehåller cookies,
• vad dessa cookies används till och
• hur cookies kan undvikas.
http://pts.se/Sidor/sida.asp?SectionId=1930#M%E5ste%20vi%20bygga%20om%20mitt%20f%F6retags%2Fmin%20organisations%20webbplats%20f%F6r%20att%20uppfylla%20lagen%3F