Visste inte riktigt var jag skulle posta detta men jag gör ett försök här. Jag tycker det är svårt att hållar reda på vart man är. Vilken meny var det man klickade på för att komma dit man är? Tackar!. Det är tänk att det ska bli rubriker på varje sida. Har tyvärr inte hunnit med att lägga in det ännu! Om rubriken tillhör en undermeny hjälper det inte användaren att ge en intuition vart de är. Kan du markera den huvudmeny och undermeny meny sidan tillhör? Har inte testat sidan men jag måste i alla fall säga att den är väldigt snygg! Jo det hade ju varit det ultimata men det är ju dropdown menyer och dom försvinner ju. Tanken först var att undermenyn skulle ligga i fältet till vänster men det blev mycket snyggare att göra så som vi gör nu. Det hade blivit lättare att navigera med en undermeny till vänster men sidan hade inte bilvit lika "snygg" om vi hade gjort så. Mitt förslag är behåll menyn som den är. Men ändra färg eller ram färg på aktuell sida. Den var snygg och tydlig. Tackar... Ja det är nog inte så dumt. Ska ta och titta på det. Sidan ska gå online på lördag så sånt här smått och gott får man ta lite eftersom.... Jobbigt att hinna med som det är när det är idieelt arbete! :-) Håller med ovan, snygg sida, lite saker kan man ändra på, men se till att den kommer online och allt fungerar så kan du kolla lite saker sedan med. Då får du tid att kolla när det är "live" med.Feedback på hemsida
Jag skulle vilja ha lite feedback på en hemsida jag håller på med.
http://demo.osbyik.comSv: Feedback på hemsida
Sv:Feedback på hemsida
Sv: Feedback på hemsida
Jag tror det kan hjälpa ge en intution var de är på sidan. Sv: Feedback på hemsida
Sv:Feedback på hemsida
Om du har några förslag så är jag väldigt öppen för det. All hjälp man kan få är väldigt värdefull!Sv: Feedback på hemsida
en förbättring: lägg mouse-over effekten även på menyraden så känns det mer konsekvent. Sv:Feedback på hemsida