Japp, använder DNN. Kan vara marrigt att komma igång med men sen är det mycket lättare. Har prövat några andra verktyg men tycker DNN är lättast att arbeta med. Har inte prövat något som bygger på PHP tex Mambo men en kollega som testade båda tycker DNN var enklare att arbeta med. Är det såpass användbart att det är värt mödan att sätta sig in i det? Särkilt nu med tanke på .Net 2.0 Det tycker jag. DNN körs på .Net 2.0. Du får ett bra CMS verktyg och du använder dina .Net kunskaper för att utveckla ny moduler mm. Vissa av modulerna som följer med är inte mycket att hurra över men det kanske beror på min krav. Men det är ganska lätt att bygga vidare och göra egna. Visst, det är en tröskel men när man är över så blir det roligare. Återkom gärna om du har någon funderingar. Alltid roligt hålla kontakt med kolleger som arbetar med samma verktyg. Jag har tittat lite på DNN men skulle vilja ha en koppling till MySQL istälet för SQL-server. Är det någon som känner till någon bra fungerade dataprovider för DNN-MySQL? Jag har sökt men inte hittat något som verkar riktigt bra.Sv: Dotnetduke
/JanneSv:Dotnetduke
Sv: Dotnetduke
Sv: Dotnetduke
Sv:Dotnetduke