I min utbildning kommer jag under min praktik, som varar tio veckor från slutet av mars, att lära mig ASP.NET 2.0 och bygga en webshop som skall användas i samband med en musiktidning som jag driver med några vänner (www.bandaren.se). Det är svårt att säga. Du har ju faktiskt ett rätt stort bollplank här. Posta din kod och funderingar runt det så kan jag garantera att du får en feedback :) Jo visst, det ska jag absolut göra men jag kommer ändå inte undan behovet av en handledare. Eftersom praktiken är en del av min utbildning så krävs någon som kan följa min utveckling och senare betygsätta mitt arbete. Kan vara svårt att be ett forum om ett betyg ;)I behov av handledare för ASP.NET 2.0 C#
Problemet är att min utbildningsledare kan inte godkänna projektet om jag inte hittar någon som kan vara min handledare utanför skolan. Vill därför se om det är någon som vet vart jag kan vända mig, eller om det är någon här som känner sig manad att agera bollplank under min praktik.
Jag är evigt tacksam för all hjälp jag kan få.Sv:I behov av handledare för ASP.NET 2.0 C#
Tanken med rollen som handledare är att man ska agera en slags "chef" och på så vis någorlunda övervaka mitt arbete för att sedan kunne ge ett slutligt betyg på min praktikperiod.
Jag behöver lite hjälp med att strukturera upp mitt arbete så att jag kan planera vad som kan vara rimligt att hinna med under en tio-veckers period. Mestadels kommer jag ju att arbeta helt själv och inledningsvis spendera några veckor att lära mig ASP.NET från böcker och tutorials och sedan är det egentligen mest att jag behöver ett bollplank att bolla idéer med och någon som kan ge mig tips om jag kör fast.Sv: I behov av handledare för ASP.NET 2.0 C#
Sv:I behov av handledare för ASP.NET 2.0 C#