Är det någon här som jobbat med SPCS Integration (o SPCS Utvecklingspaket)? Vad är det mer exakt du vill veta? Martin, jag har Vismas AdkNetWrapper... En referens lägger du enkelt till genom att högerklicka på References i Visual Studio, därefter klickar du på Add Reference. Välj därefter "Browse"-fliken och leta upp DLL:en. >Kostnad för den? *nyfiken*Webbplats --> SPCS
Ska försöka skapa en webbaserad applikation som kan skicka fakturor till SPCS genom deras API, men såhär långt står det helt stilla för mig.
Har kodexempel i VB, men är i helt amatör på VB. Har även en wrapper för att kunna jobba med adk.dll under .Net, men förstår där inte ens hur jag ska importera wrappern för att få tillgång till funktionerna i adk.dll... ^^
Så om någon konstruerat något webbaserat med SPCS Api:et är jag hur tacksam som helst för lite hjälp. Spelar egentligen ingen roll vilket språk du använt, kodar asp, php, o även lite asp.net och jsp.Sv: Webbplats --> SPCS
Om du har en wrapper är det väl bara att lägga till den som references i ditt projekt.
Jag har gjort ungefär 50 olika lösningar med SPCS API. De flesta i c++ men jag har också tagit fram en .net-wrapper som jag använder. .Net wrappern är inte bara en mappning från API:et till .net utan den är ett helt eget klassbibliotek med exceptions mm.
.Net wrappern är en produkt jag säljer men om du har specifika frågor på API:et skall jag försöka svara.Sv:Webbplats --> SPCS
Men om vi säger som så har jag i stort sett aldrig gjort något med .NET, så jag gör det väl inte direkt lätt för mig. Hur lägger man med något som referens?
Så om du har något tips på hur jag kommer igång skulle jag vara tacksam; hur jag läggen in wrappern som referens, hur jag gör en första enkel koppling så att jag kan börja gotta mig i API:et..Sv: Webbplats --> SPCS
(Gäller Visual Studio 2005.)Sv: Webbplats --> SPCS
5000 i engångskostnad + 1500 om året för support och nya versioner.
(Gäller för eget bruk)
>Martin, jag har Vismas AdkNetWrapper...
Har tyvärr aldrig sett eller använt den. Fick du inte med några kodexempel till wrappern?