Referenced assembly 'C:\Utveckling\Win appz\labb1\labb1\bin\Release\System.Data.SQLite.dll' targets a different processor than the application. labb1 Ingen aning egentligen, men kanske 64-bitars DLL och 32-bitars program eller tvärt om? Då borde ju inte programmet fungera. Allt verkar funka helt normalt, men denna varning kommer upp hela tiden jag kompilerar. Debug/release spelar ingen roll. Störande. Vrid upp "meddelandenivån" på kompileringen så kanske det framgår vad som är felet Tack för det tipset. Det löste det hela. Jag mitt pucko hade pekat ut en referens som befanns sig i releasemappen. Det heter för övrigt "egentligen", även om uttalet av det inledande e:t ofta glider över i ett i-ljud. <b>Det heter för övrigt "egentligen", även om uttalet av det inledande e:t ofta glider över i ett i-ljud.</b> Jag är nykterist. Det kanske är groggarna som har fått dig att stava fel?Varning vid kompilering . Vad menas igentligen?
Programmet funkar som det skall, men jag fattar inte hur jag åtgärdar detta. just <b>targets a different processor than the application.</b> begriper jag inte. Hjälp!Sv: Varning vid kompilering . Vad menas igentligen?
/ThomasSv:Varning vid kompilering . Vad menas igentligen?
Sv: Varning vid kompilering . Vad menas igentligen?
Tools -> options -> projects and solutions -> build and run -> msbuild project build output verbositySv:Varning vid kompilering . Vad menas igentligen?
Men nu har jag 100 meddelanden till :-(
Men dessa skiter jag i va klart!Sv: Varning vid kompilering . Vad menas igentligen?
Sv:Varning vid kompilering . Vad menas igentligen?
Hoppas du kan förlåta detta enorma övertramp från min sida. ;-)
Eller du, ta dig en stadig grogg. Jag tror du behöver det så du kommer på andra tankar än att haka upp dig på stavfel.Sv: Varning vid kompilering . Vad menas igentligen?