Jag skulle tro att den lättaste lösningen skulle vara CSS. Det blir dessutom en snyggare separation mellan layout och funktion... Ditt problem handlar i grunden om Webbstandard, Detta kan du läsa mer om på W3C.ASP.net i FF eller Opera
Jag har märkt om jag sätter en width för en textbox så funkar det i IE men inte i så bra i FF.
Lika så om jag linkbutton.enabled = false så försvinner understryckningen i IE men inte i FF och Opera ...
Är det bara css som kan fixa till det så det ser bra ut i alla läsare? Sv: ASP.net i FF eller Opera
Sv: ASP.net i FF eller Opera
I grunden så måste jag säga att både Firefox och Opera använder mycket oftare korrekt resultat av webbstandard. IE har lite utav en egen variant av standard som använder sig av vissa kommandon som din (width="200") eller liknande. Om du där vill ha samma resultat i alla webbläsare så tycker jag att du skall sätta ett id på dina taggar och skapa en stilmall för dessa i CSS.
Ett tips är att du alltid kontrollerar din kod i flera olika webbläsare: ex OPERA, FireFox samt IE.
Om du vill ha samma resultat på dina sidor så kan du använda dig av en HTML validator som ligger på W3Cs sida.