Får detta meddelande när jag försöker köra asp.net program från Visual Studio 2005 Kolla så du inte har "Messages" och/eller "Warnings" bortfiltrerade, har för mig att såna meddelanden räknas mot begränsningen på antalet rader som visas Måste släppa lite av min frustration. Jag får 101 Info Messages och endast ett Error Felen berodde på att VS inte tålde å ,ä och ö och inte kunde meddela detta under vanliga fliken Error.Maxiamalt antal fel har överskridits
Däremot visas inte vilka fel det är, inte ens några att börja gräva efter.
Detta visas från ett halstrot system som tidigare fungerat perfekt och är väl troligen något som berör många delar i systemet.
Någon som vet vad man ska göra för att lösa upp detta?
mvh RolandSv: Maxiamalt antal fel har överskridits
Sv:Maxiamalt antal fel har överskridits - Skitsystem
F--bannade skitsystem.
Visual Studio fungerar inte längre. Fungerande asp.net system säger systemet att det finns fel i. Ett av systemen visas inte ens att det skulle bli error utan vägrar bara starta i debug.
Försökt med att köra reparation av VS men det funkar inte.
Försökt avinstallera VS (för att sedan installera på nytt) men det går inte, hänger sig efter 20 minuter.
Förra gången var april då jag hade problem med att program inte gick stänga efter körning i debug.
Då slutade det med total ominstallation av hela maskinen. (Vista 64 bit)
Alla som kör 64 bit vet att det är mer strul med att få sådanna att funka, alltså vissa andra program går inte mera.
/RolandSv: Maxiamalt antal fel har överskridits - Skitsystem
Error är att jag har överskridit antal error men det har jag inte gjort, endast massa message
1 Error
0 Warnings
101 Messages (typ, Coluld not find schemas information for the element 'http://schemas.microsoft.com/.NetConfiguration/v2.0:configuration'.)
Relaterade till web.config filen
Vad ska jag göra?
Snälla hjälp.
mvh RolandSv:Maxiamalt antal fel har överskridits - Skitsystem
Konverterat kod och felen är borta.
Dock kvarstår problem med att datorn inte tål svenska tecken längre.
Tackar för hjälpen,
mvh Roland