Just nu känner jag mig frustrerad och har kört riktigt fast. RepeaterCommandEventHandler blir fel
Jag har en linkbutton i en repeater som ska generarera ett event. Jag har gjort detta ett antal gånger förut men nu är det bara stopp. Förmodligen nån idiot graj som jag missat och nu inte ser för jag stirrat för länge på detta.
Koden enligt nedan och sedan fleet som blir:
<asp:Repeater runat="server" ID="FilialRepeater" OnItemCommand="Panel4Repeater_Click">
<HeaderTemplate><table cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td style="border-bottom: solid 1px gray;" colspan="3">Befintliga kontor</td></tr></HeaderTemplate>
<ItemTemplate>
<tr>
<td style="padding-right: 20px;"><asp:linkbutton runat="server" ID="AnlNr" CommandArgument='<%#DataBinder.Eval(Container.DataItem, "Lnum")%>' Text='<%#DataBinder.Eval(Container.DataItem, "Anlnr")%>' /></td>
<td style="padding-right: 20px;"><asp:linkbutton runat="server" ID="AnlNamn" CommandArgument='<%#DataBinder.Eval(Container.DataItem, "Lnum")%>' Text='<%#DataBinder.Eval(Container.DataItem, "Namn")%>' /></td>
<td><asp:linkbutton runat="server" ID="AnlOrt" CommandArgument='<%#DataBinder.Eval(Container.DataItem, "Lnum")%>' Text='<%#DataBinder.Eval(Container.DataItem, "ort")%>' /></td>
</tr>
</ItemTemplate>
<FooterTemplate></table></FooterTemplate>
</asp:Repeater>
Protected Sub Panel4Repeater_Click(ByVal sender As Object, ByRef e As RepeaterCommandEventArgs) Handles FilialRepeater.ItemCommand
end sub
Felkod:
BC31143: Method 'Protected Sub Panel4Repeater_Click(sender As Object, ByRef e As System.Web.UI.WebControls.RepeaterCommandEventArgs)' does not have a signature compatible with delegate 'Delegate Sub RepeaterCommandEventHandler(source As Object, e As System.Web.UI.WebControls.RepeaterCommandEventArgs)'.
Tacksam för hjälp då det känns som det är kört just nu.
mvh
CLasse Andskär