När besökaren klickar på en länk på min sida och jag bara skickar vidare med <code>Response.Redirect("")</code> så kommer detta upp "Object moved to here." Bara i firefox? Jag utför en ändring som jag sedan vill ha utfört. Har inte kommit på något annat sätt att använda en redirect för att utföra ändringarna. Finns det bättre sätt? <b>Jag utför en ändring som jag sedan vill ha utfört.</b> Låter som en dålig design. Förklara gärna grundproblemet, på detta sätt laddar du om sidan (gissningsvis) helt i onödan.Problem i Firefox (nya)
Någon som känner till detta och har en lösning?Sv: Problem i Firefox (nya)
Jag har varit med om det problemet och det uppstår oftast när man hamnar i en oändlig loop ad redirects. T.ex.
index.aspx :
Response.Redirect("hej.aspx");
hej.aspx:
Response.Redirect("index.aspx");Sv:Problem i Firefox (nya)
Följande är det som inte fungerar.
<code>
Response.Redirect("")
</code>
Detta gör att det fungerar.
<code>
Response.Redirect("?")
</code>Sv:Problem i Firefox (nya)
Sv: Problem i Firefox (nya)
Skall den utföras två gånger? Först utför du ändringen, sedan skall ändringen utföras igen?Sv: Problem i Firefox (nya)
/JohanSv:Problem i Firefox (nya)
laddar några ascx:er i en placeholder. kör jag clear och laddar om så tror jag att jag får problem med innehåll i textboxar etc....? Sv:Problem i Firefox (nya)
Varför jag måste ladda om sidan är för att dropdownlist och linklabels inte alltid vill svara på ett klick.
http://pellesoft.se/communicate/forum/view.aspx?msgid=281506&forumid=10&sum=1