På min sida bygger jag upp ett antal divar i code-behind på detta sättet: Du kan ju lätt byta klasser på diven för att få förändringen om jag förstod dig rätt .. Tror det bör fungera med något i stil med: Fick det att fungera...skulle dock vara .className istället för .classByta utseende när jag klickat
HtmlGenericControl div2 = new HtmlGenericControl("div");
Och när man klickar på div2 körs en jquery-metod på detta sättet:
div2.Attributes["onclick"] = "Expand('" + div2.ClientID + "', '.id" + v.Id + "');";
Samt att innehållet i diven är inlagt på detta sättet:
div2.InnerHtml = "<div class='vacciplan-vaccitable'>
Nu skulle jag vilja byta utseende på div2 när jag klickat. Skulle man kunna exempelvis via något villkor ha en alternativ div? eller har någon en idé på hur jag kan göra?
Tack på förhand för svar!
Sv: Byta utseende när jag klickat
Sv: Byta utseende när jag klickat
<code>
<div id="manpådiv" class="originalklassnamn"></div>
byt
</code>
Ps. korrigerat exempelSv:Byta utseende när jag klickat
" + v.Name + " " + v.Description + "</div></a></div></div><div style='height:28px;'></div><div class='vacciplan-panel-open id" + v.Id + "'><div class='vacciplan-panel-headers'><div style=' float:left; padding: 3px; padding-left: 45px; width: 100px;'>Leveransdatum</div><div style=' float:left; padding: 3px; width: 225px;'>Förpackning</div><div style=' float:left; padding: 3px; width: 100px;'>Dos</div><div style=' padding: 3px;'>Total</div></div><div style='background-color: #ffffff; height: 5px'></div>";
Svara