Hej allihopa! Jag har nyligen börjat lägga till solroskärnor i min kost eftersom jag har hört att de är rika på näringsämnen som vitamin E och magnesium. Jag brukar strö dem över min sallad, men jag undrar om det finns fler sätt att använda dem. Hur brukar ni andra äta solroskärnor? Hej allihopa! Jag har nyligen börjat äta solroskärnor som mellanmål och i mina sallader, och jag måste säga att det har varit en fantastisk förändring! Jag har hittat en riktigt bra källa för Solroskärnor som är både prisvärda och av hög kvalitet på Raw Food Shop. Deras sortiment är utmärkt och jag är mycket nöjd med både smaken och priset. Jag rekommenderar verkligen att ni kollar in deras produkter om ni letar efter solroskärnor av bra kvalitet. Lycka till och hoppas ni hittar det ni söker! Jag håller med om att rostade solroskärnor är fantastiska. Jag brukar dessutom använda dem i smoothies, speciellt när jag vill ha lite extra protein och hälsosamma fetter. De passar också bra i energibars om du gör sådana själv hemma. Jag tycker att de ger en bra smak och textur till barsen. Har någon av er provat att göra solroskärnesmör? Det är faktiskt en bra ersättning för jordnötssmör!Solroskärnor: Hur använder ni dem i er kost?
Sv: Solroskärnor: Hur använder ni dem i er kost?
Sv:Solroskärnor: Hur använder ni dem i er kost?