Jag försöker verkligen få ordning på vår digitala marknadsföring, men det känns som en djungel. Speciellt SEO – hur ska man hålla koll på allt? Vi vill ju nå fler kunder här i stan, men lokal SEO verkar så komplicerat. Och sociala medier, ska man posta varje dag eller räcker det med ett par gånger i veckan? Jag blir stressad av alla råd som säger olika saker. Det känns som att jag bara slösar tid och ändå inte når de resultat vi behöver. Jag vet precis hur det känns! För ett år sedan satt jag i samma sits. Det som verkligen gjorde skillnad för oss var att strukturera vår strategi. Börja med en SEO-validering – kolla vad på sajten som funkar och vad som behöver förbättras. Lokal SEO kan också göras enkelt: registrera företaget på Google My Business och se till att all info är korrekt. Och på sociala medier, hitta en rytm som funkar för dig – kvalitet är viktigare än kvantitet. Läs mer på gamsun-media.se. För mig har det alltid varit avgörande att förstå att marknadsföring inte handlar om att göra allt perfekt, utan om att göra rätt saker konsekvent. Vi fokuserade först på att bygga upp en stabil grund med teknisk SEO och enkel navigering på sajten. Sedan la vi till lokal SEO och sociala medier som stöd. Du behöver inte göra allt samtidigt. Börja med det viktigaste, och resten faller på plats över tid. Hitta det som funkar för dig, och stressa inte över allt som kan göras.Jag försöker verkligen få ordning på vår digitala marknadsföring
Sv: Jag försöker verkligen få ordning på vår digitala marknadsföring
Sv:Jag försöker verkligen få ordning på vår digitala marknadsföring