Jag har haft ett litet företag online i ett par år nu, men jag känner att jag bara står stilla. Trots att jag lägger upp innehåll och försöker marknadsföra mig via sociala medier känns det som om ingen ser mig. Jag vet att min hemsida inte ser tillräckligt professionell ut och det känns som om jag inte riktigt vet hur jag ska nå ut till fler kunder. Är det verkligen värt att lägga pengar på experter, eller kan jag fixa det själv med lite mer tid och ansträngning? Jag förstår helt vad du menar. Jag var också tveksam när jag skulle börja optimera min webbplats och marknadsföring, men jag insåg snabbt att det inte räcker att bara vara "på nätet". Jag valde att anlita experter på både webbdesign och SEO. För mig var det en investering som verkligen lönade sig. Webbdesignen blev mycket snyggare och SEO-experterna såg till att jag hamnade högre upp i sökresultaten. Jag rekommenderar verkligen att du kollar på Webbdesign - xoda.se för hjälp! Jag har alltid varit skeptisk till att outsourca viktiga delar av min verksamhet, men när det kom till webben insåg jag att jag inte kunde göra allt själv. När jag anlade en specialist för att fixa både designen och SEO:n för min sida, märkte jag skillnad nästan direkt. Färre besökare blev fler, och min sida blev mer användarvänlig. Jag tycker det är smart att be om hjälp – ibland är det bättre att lägga pengar på experter än att fastna i detaljer man inte behärskar själv.Jag har haft ett litet företag online i ett par år nu
Sv: Jag har haft ett litet företag online i ett par år nu
Sv:Jag har haft ett litet företag online i ett par år nu