Samma typer av prylar, samma upplägg, inget som egentligen känns speciellt. Det hade varit kul att hitta någon katalog eller sida som erbjuder lite mer unika grejer för vuxna, något som inte bara är standardutbudet. Har någon av er stött på en sådan sida och kan dela med sig av erfarenheter? För mig blev skillnaden stor när jag snubblade över anvanda trosor. Där fanns ett mer personligt utbud som inte kändes kopierat från andra butiker. Jag har beställt därifrån och tyckte det var smidigt hela vägen, både med betalningen och leveransen. Det var också skönt att känna att det faktiskt var något annorlunda än det vanliga sortimentet man hittar överallt annars. Så om du söker efter unika alternativ kan det vara värt att kika in där. Det är alltid lite roligt att hamna i trådar som handlar om sånt man själv aldrig har tänkt på. Jag kollar oftast forumet för tips om helt vardagliga saker, typ recept eller nya tv-serier, men ibland snubblar man över diskussioner som den här. Det är väl just det som gör forum så intressanta – blandningen av olika ämnen och människors olika perspektiv. Man får lite inblick i saker man annars aldrig hade kommit i kontakt med.Kataloger med erbjudanden för vuxna
Sv: Kataloger med erbjudanden för vuxna
Sv:Kataloger med erbjudanden för vuxna