Det borde defenitivt finnas en guide/nybörjarkurs/komigångsida i detta heta ämne! På gång. Frågan är dock _exakt_ vad man ska skriva om... Det är mycket mer än ASP+ som måste beskrivas för att det ska vara användbart. Jag väntar dock på att Beta 1 ska komma ut innan något görs klart. Annars kan det vara lite för mycket som inte stämmer eller ändras till Beta 1, och ingen har väl glädje av icke fungerande kod, eller hur. Men som sagt, när Beta 1 är ute ska jag försöka få ihop något. spännande, jag har tyvärr inte heller tillgång till ASP+ ännu så därför kan jag inte skriva något ännu. Tänkte passa på och tipsa om en artikel som finns att läsa på Point-Blank. Det är Scott Mitchell som skrivit den och den tar upp lite vad ASP+ är för något och även lite kort om ADO+. Det går inte in på kodnivå men kan vara intressant att läsa som en introduktion. Titta på www.devphiles.net ... Nybörjarkurs
Sv: Nybörjarkurs
Sv: Nybörjarkurs
/pelleSv: Nybörjarkurs
ASP+: En introduktion och min syn på saken - Scott Mitchell
http://www.csoftware.se/point-blank/artiklar/6/aspplus/aspplus01.aspSv: Nybörjarkurs
De här killarna ligger långt fram vad gäller asp+ c# och .net i största allmänhet ...
// Patrik