Detta felmeddelande dök upp helt plötsligt ikväll under tiden jag satt och pillade med en webbapplikation. Jag har provat att starta om IIS och när det inte fungerade så gjorde jag en ominstallation av IIS, dock utan något lyckat resultat. vad för script försöker du skriva.. Detta gäller alla filer under IIS som jag försöker köra. Just nu kan jag inte ens läsa in en vanlig html-sidan eller kolla på en gif-bild om jag inte sätter låg processor säkerhet på den tjänsten. Det funkar jsut nu men jag vill inte köra låg säkerhet på tjänsten. Lustigt att den refererar till eventloggen och att det inte finns nånting i den, skulle du få info i envetloggen kan du alltid gå till http://eventid.net och kolla felet. Redan provat med det. Efter en massa sökningar på Google så fann jag tipset om att man skulle ställa ner pooling till låg säkerhet för att få det att funka.Server Application Error?!
event-loggen visar inte heller på några fel.
Någon här som kan tala om för mig vad som är fel (helst omgående)?
Felmeddelande:
---------------------------------------
Server Application Error
The server has encountered an error while loading an application during the processing of your request. Please refer to the event log for more detail information. Please contact the server administrator for assistance.
Windows XP Pro., IIS.
---------------------------------------Sv: Server Application Error?!
har du stöd för det och har du rättigheter att köra scriptet i mappen sidan ligger i
läsa, skriva, köra m.m.Sv: Server Application Error?!
Det "lustiga" är att jag satt och jobbade med en asp-applikation, tog en liten rökpaus och sedan så vägrade IIS att släppa in mig.Sv: Server Application Error?!
Försök att reparera FP Server Extensions och se om det hjälper.Sv: Server Application Error?!