USB är bra tycker jag men ibland undrar jag om det inte är %¤##%. Kanske för att drivrutinen inte är korrekt när du sätter i den i USB-porten frampå datorn? Det är nämligen så fantastiskt att den installerar om drivrutinen för varje USB-port, även om kringutrustningen är densamma. Så om den använder fel drivrutin i den ena porten, kan det hända att den inte gör det i den andra porten, och fungerar därför i den andra porten. Den har nog alldeles säkert drivrutiner som den använder, men det är mycket möjligt att de installerades automatiskt, speciellt om du har Windows XP. En av de USB-enheter som är anslutna till datorn fungerar felaktigt och kan inte kännas igen Och mitt svar är då fortfarande att du ska installera om drivrutinen. Om det inte kom några drivrutiner med USB-enheten, så finns de alldeles säkert i operativsystemet. Har redan testat det men ska göra det igenUSB Problem
Har köpt ett USB-Minne
Trycker jag in den fram så säger den att något med USB är fel (Min Digitalkamera och det inga problem)
Trycker jag in den där bak så fungerar det perfekt.
Vad kan vara felet?
man kanske skulle köpa sig en liten USB kabel och dra den fram från baksidan :)Sv: USB Problem
Har du provat att installera om drivrutinen?Sv: USB Problem
Vad är det kompletta felmeddelandet du får? Felmeddelanden brukar ha egenskapen att faktiskt informera användaren om vad som är fel, så det skulle kunna vara intressant att få veta vad som faktiskt påstås vara fel.Sv: USB Problem
Okänd enhet.
Som sagt bara där fram och inte där bakSv: USB Problem
Enklast är säkert att ta bort enheten från enhetshanteraren, dra ur USB-minnet från porten, och sedan sätta i den igen.Sv: USB Problem
Ser inte bra ut endå, få se vad jag gör