Hej. Det är ju precis som det står där, du har antagligen ett fel på din HD. Jag hade liknande problem förut och upptäckte då att hårddiskarna var ganska så varma. Jag installerade en extra fläkt riktad rakt mot hårddiskarna och efter det så slutade ljudet och problemen. ok, jag har haft en fläkt på den, men tog bort den pga platsbrist, kan sätta dit den igen på något sätt ok, jag körde scandisk, utan att den hittade något fel. har satt tillbaka fläktarna igen. Hårddiskarna låg innan på 41 grader resp. 50, vad ska de ligga på normalt? Vad är det för diskar? Vissa modeller har värmeproblem.. Om jag bara kunde komma ihåg vilka... aha, nu är ljudet tillbaka, den började helt plötsligt att ticka när jag inte använde datorn och sen kom en bluescreen upp.Tickande
Det har hänt något konstigt med min dator. Den har börjat att ticka. Det låter som om ett relä slog fram och tillbaka. Den låter inte hela tiden, bara i bland när jag startar olika program o datorn stannar, slöar sig.
När jag sökte efter virus och skulle låsa datorn, så kom följande upp
"Ett fel uppstod och windovs har stängts för att förebygga problem med din dator.
Kernel_stack_inpage_error.
Om detta är första gången...."
Sen när jag startade datorn igen så kom det upp skicka felraport. och sedan kom jag in på denna sida
http://oca.microsoft.com/en/response.aspx?SGD=903c6963-b82b-44e0-
8cc0-41d046f2f06c&SID=708
Undrar nu vad detta kan vara för fel? och vad jag kan göra?
tacksam för alla svar
//MarcusSv: Tickande
Om du har viktiga data så gör backup på dem och sedan kan du göra en diskkontroll.
Om det visar sig att det finns sektorfel så råder jag dig till att skaffa dig en ny HD.Sv: Tickande
ThomasSv:Tickande
Sv: Tickande
"Ett fel uppstod och windovs har stängts för att förebygga problem med din dator.
En process eller träd som är nödvändig för systemet har oväntat avslutats eller avbrutits.
om detta är första gången ..."
vad kan detta vara? fick inte upp något sen efter omstarten som sist.