Kollar runt lite efter en dator (Endast burken) åt en person jag känner. Är begangnad ett alternativ eller skall det vara en ny med garanti? Nytt tycker jag är det bästa eftersom då är det garanti med. Hittade ingen bra billig en så denna är nog det närmaste jag kommer En begagnad dator fungerar alldeles utmärkt till vanliga lätta jobb och att surfa med. Jag köpte en P2 till min mor för ca ett år sedan och den fungerar alldeles utmärkt till just detta. Man behöver inte åka Rolls Roys om dte finns en Fiat som kan utföra samma jobb:-) nää men det gäller att titta under huven på Fiat så den förra ägaren inte kört slut på den och den går sönder ;) Vill du ha billig begagnad dator med garanti så finns ju: http://www.inrego.se/ dom har 12 månaders garanti på stationära datorer.Billig bra datorburk :)
Burken ska inte användas till något speciellt avancerade spel utan mest arbeta och surfa med.
Är lite svårt att hitta en som är färdig byggd.
Att jag väljer färdigbyggt är för att jag har inte såå lust att bygga ihop datorer :)
kollat runt lite på komplett och datorbutiken bland annat men har inte riktigt hittat någon.
Problemet är också att personen inte vet riktigt vilket prisklass men kan tänka mig runt 2500 kr som max.
Ska kolla runt lite mer men har ni några tips så är det bra.Sv: Billig bra datorburk :)
Sv:Billig bra datorburk :)
Lite surt är det om den fungerar i en månad och helt plötsligt lägger avSv: Billig bra datorburk :)
HP RM Pavilion a610.se Athlon 64 3000+, 80GB, 512MB, DVDRW, Win XP Home
För 3 995:-Sv:Billig bra datorburk :)
Sv: Billig bra datorburk :)
En begagnad dator är ju inga problem bara men vet hur den har hanterats.Sv: Billig bra datorburk :)