Hej! Då beror det på att det saknas drivrutiner till din SATA-kontroller. Kolla på datortillverkarens hemsida. Vad är det för märke/modell på datorn? Om det är ett hemma bygge, vad är det för moderkort? Annars finns det ett program som heter GetDataBack men det kan du bara återskapa filer. Så du får nog använda PartitionMacic och GetDataBack men testa Johans förslag först Problemet är inte att något är raderat på disken utan att installationsprogrammet inte hittar någon disk. Det beror med all sannolikhet på att det inte finns några drivrutiner för kontrollern i standardinstallationen.raderat alla Partitionen i hd
hjälp! jag skulle installera winxp men av misstag har raderat alla Partitionen i hd, och det finns inte en enda partition att man kan installera xp på datorn, när jag sätter win xp skivan och den börjar installera så rutan till att välja c: eller d: eller … är tom .
Hur kan jag få tillbacka partition, jag behöver inte gamla filarna på hd utom ska bara börjar på nytt med winxp, men hur kan man hitta något partition för att installera programmet?
Har en Sata- M Samsung Hd160
mvhSv: raderat alla Partitionen i hd
/JohanSv: raderat alla Partitionen i hd
Sv:raderat alla Partitionen i hd
/Johan