Var är symtomen mer än att en dator kan sluta fungera och BIOS inte hittar den?? Oftast märker man det på ljudet, hackande t.ex. mm, har kört två diagonistik program och båda säger det är ok. Hårddisken jobbade som en galning så när man tittade på film så hackade det hela tiden. i programmet HD Tune Pro så varnar den om "The drive has unstable sectors"symptom på en dålig/trasig hårddisk
Har en disk här som jag är lite osäker om den har blivit varm för längre och har börjat gå sönder eller totalt opålitlig.
Ska försöka installera om den för att se om det är mjukvaroproblem (Hoppas jag) eller om det hårdvaruproblem och vad det är som har gått sönder.Sv: symptom på en dålig/trasig hårddisk
Kan också märkas på att filer börjar gå sönder eller att den bara hittas ibland.
Om du tror att den håller på att gå sönder borde du ta backup på allt viktigt och skicka tillbaka den ifall du har garanti.Hur som helst är det ingen bra idé att använda en trasig eller halvtrasig hårddisk. Det kan få konsekvenser på anna hårdvara.Sv:symptom på en dålig/trasig hårddisk
Har tagit bort partition och skapat nya.
Ska se om det har löst sig.
Det kan ju vara ett mjukvarufelSv:symptom på en dålig/trasig hårddisk
Knapptryckningar tog en djävla tid att reageraSv: symptom på en dålig/trasig hårddisk
men när jag kör error scan så får jag inte på några "bad blocks"