Jag har precis installerat om Windows XP Professional, och slås än en gång av att Windows messenger inte går att stänga av för att "Andra program använder för tillfället funktionerna i Windows Messenger. Du måste stänga dessa program innan du kan lämna Windows Messenger. Programmen kan t.ex. vara Outlook, Outlook Express, MSN Explorer eller Internet Explorer." Det kan inte vara så att du kör Norton antivirus 2003?? Det var en _ruskigt_ bra gissning, helt rätt :) det har inget med norton att göra..Windows messenger går inte att stänga av
Ska det vara så svårt? Jag har inte igång ett enda av de programmen, och WinXP är precis nyinstallerat, så det är inget annat program som ligger och vill åt skiten. Varför kan jag inte stänga av? Och vad ska jag göra för att få stänga av? :)Sv: Windows messenger går inte att stänga av
Iså fall så under Options -> "Internet" -> Snabbmeddelande så kan du bocka av MSN.. Sv: Windows messenger går inte att stänga av
Men det löste sig när jag installerade Windows Messenger 5.0 sen också (nån beta-version). Tackar och bockar å det ödmjukaste!Sv: Windows messenger går inte att stänga av
du får även det felmeddelandent om du tex
varit inne på hotmail å strulat..
så den enda lösningen är att crasha skiten,
då blir du av med den