Låter som ett ljudkort med dålig A/C-nånting, kommer inte ihåg vad det heter.. Skulle det va "dålig A/D" så hade ju bara inspelningen blivit konstig. Snarare D/A, isf. beroende på vad du har för ljudkort.. Det verkar fortfarande inte fungera, men när jag stänger av ljudet mitt i uppspelningen så ekar ljudet slut innan det blir tyst kålla i dinna inställningar för ljudet ifall det finns något plug-in för eko.. Öhm... har du läst svaren? Jag är hel n00big på sånt där... hur får man fram ljudkortets inställningar? Win XpSv: Mitt ljud ekar
(A/D kanske det hette)Sv: Mitt ljud ekar
Kolla på ljudinställningarna. Det brukar finnas flera stycken olika output-grejer. Dra ner dem en och en (utom master) för att kolla om du sänder två ljud samtidigt, men att ena halkar efter.Sv: Mitt ljud ekar
har du ett sb live och även installerat dom program som följer med så finns det mycket tok/filter som följer med som gör att du kan lägga till eko m.m. kolla sånna fall vad du har för plug-in igång...Sv: Mitt ljud ekar
Sv: Mitt ljud ekar
Sv: Mitt ljud ekar
I så fall: vad har du provat?
Det finns minst två plausibla förklaringar; inställning på ljudkortet med eko eller att olika ljudkanaler skickar olika snabbt. Förklara vad du testat...Sv: Mitt ljud ekar