Kan man förstora en partition utan att behöva formatera hårddisken? Om du bara hade en partion så hade du kunnat använda windows inbyggda, men nu får du istället skaffa partion magic från, jag tror de heter så, Powerquest Laddar ner Partition Expert 2003 nu, får se om den funkar. Hittade inte partition magic på download.com Du är modig du. Mixtra med partitionerna med en programvara från Download.com. Du har väl gjort en backup ;-) > <b>Partition Magic är en mycket bra programvara för ändamålet men den får man lov att betala för </b> det jag laddade ner från download funkade inte men jag råkade snubbla över partitin magic ;) den fungerade riktigt bra =) Partition Magic är guld, man bör ha version 7.0 om man kör XP. Intressant att se hur låg moralen är. Här har vi ett forum för folk som antingen lever på att sälja/göra program eller tänker göra det i framtiden samtidigt som många inte verkar ha några skrupler för att piratkopiera. Häpp! Diskussionen tar nya banor. Jag är faktiskt inte helt utan skrupler. Program som jag behöver för mitt jobb eller som jag använder till något som jag senare tar betalt för, dom köper jag. Om man köper PM, så kan man skippa dustin och komma undan med ett par 20:or billigare, om inte flera 20:or billigare, plus om man köper det i en lokal datoraffär,förstora partition
har en 10 gigs hårddisk (vet att det inte är nånting) har en partition med operativsystemet (2 gig, ca 1 MB ledigt) det är den jag vill göra större och den andra partitionen har resten av utrymmet och 2 GB ledigt. Nu vill jag ta lite från D och flytta över till C som har operativsystemet på sig. Finns det något bra program för det här?
Har hört talas om partition magic tror jag testade det en gång för länge sen men fick det inte att funka,Sv: förstora partition
Sv: förstora partition
Partition Magic är en mycket bra programvara för ändamålet men den får man lov att betala för (om man inte råkar snubbla över den hos Kazaa förstås).
//StratocasterSv: förstora partition
Och för att vara en så pass bra produkt så tycker jag inte att 493.75 SEK är speciellt dyrt!
<URL:http://www.dustin.se/default.asp?ORIGIN=shopping/ProductDetail.asp?PID=5010046666>Sv: förstora partition
Där finns bla. Boot Master om man vill kunna Boota både Win 98 och XP
Det finns faktiskt anledning att göra detta ibland.
Själv har jag en HD med WIN 98 upgrade som har blivit oumbärlig för mig
som fortfarande har kvar en massa Dos trix i min fatabur.Sv: förstora partition
/COSv: förstora partition
De program som jag bara vill testa för nyfikenhet eller nöjes skull kan jag tänka mig att hämta från diverse obskyra nätplatser. Ibland leder det till att jag köper programmet i fråga vilket jag inte skulle ha gjort om jag inte fått testa det ordentligt innan.
I mitt fall torde programtillverkarna därför snarare ha tjänat än förlorat på mina nerladdningar.
//JanneSv: förstora partition
så slipper man dessutom frakten på 95kr :D