Ibland när jag ska extracta filer från en zip eller annan packad fil så får jag ett felmeddelande om att en av filerna är korrupta.. tror inte felet är att varenda fil jag laddar ner är korrupt, får samma fel när jag ska extracta en zip från en cd.. någon som vet vad felet är? får samma fel emd vissa .exe-filer Förstår inte riktigt din fråga, är alla filer korrupta eller bara vissa? Om du menar Aqua Energizer - Roligt tidsfördriv. som ligger på FilArean nu Enklast är ju att maila filen eller lägga upp den på webben så någon annan kan testa. ingen fil funkar, eller om jag har tur kan vissa mindre zipfiler funka.. nu funkade en fil som jag inte fick att funka tidigare idag... men jag postar en länk till en icke fungerande fil nästa gång det händer. Har testat med winzip och winrar och dom självextractade filerna... Hej!Kan inte extracta filer
Sv: Kan inte extracta filer
så får du ändra extension från .zip till .exe för att kunna köra den.
Pelle det borde finnas spärr så att det inte går att lägga upp .exe . Sv: Kan inte extracta filer
Du får gärna maila filen till mig så skall jag testa.
info@johanrosengren.com
/johanSv: Kan inte extracta filer
ftp://enidea.dyndns.org
anv: user
lösen: resu
flash och photoshopfilerna där fungerar inte för mig.
(eftersom dom ligger på min server så funkar inte länken alltid)Sv: Kan inte extracta filer
Testa ZipGenius (freeware :-) ), har fungerat felfritt för mig iaf.
Kolla här: http://www.zipgenius.it/intweb/index.htm
/Håkan