Hej, Det är4 2 saker som jag kommer att tänka på, det ena är4 att installationsfilen är trasig, det andra är något program som ligger och "stör" typ registerlogger som läser av alla ändringar som sker, det är inte alla progrsam som klarar av att fortsätta då. det andra är gissningsvis antivirus eller annat skydd. Jag har testat installationsfilen på annan dator och den fungerar (det blir samma fel på felra olika installationsfiler). Något registerloggningsprogram har jag inte installerat, det enda jag har är Registry Toolkit från Funduc Software, för att göra search and replace i registret.XP-problem: The wizard was interrupted before program could be completely instal
I en nyinstallerad PC med Windows XP Professional, får jag numer detta felmeddelande så fort jag försöker installera ett program med .MSI-paket:
"The wizard was interrupted before program could be completely installed"
Är det någon som har ett bra svar på hur jag löser detta?Sv: XP-problem: The wizard was interrupted before program could be completely in
Sv: XP-problem: The wizard was interrupted before program could be completely in
Har dessutom testat att stänga ner alla tjänsterna till F-Secure Antivuírus, men utan bättre lycka.
Övriga skydd finns inga.
Tacksam för fler förslag.