Jag kommer inte in i mitt xp p.g.a att jag inte har aktiverat mitt xp, går det på nått sätt att komma runt detta? Jag har redan aktiverat mitt serialnummer på en annan dator, som jag sedan lagt in win 2000 på istället... Jag förutsätter att du: Som sagt: Ring Microsoft! Om de svarar! Det brukar de inte göra när jag ringer om mina licensieringsproblem. hhhhmmm dom ggr jag ringt Microsoft (ang licensfrågor) så har dom svarat hyfsat snabbt, dock så har det vid flera tillfällen varit en dansktalande person. Har då lagt på luren, fattar nada!! Vägrar prata med en dansk, dom kan ju inte ens prata engelska utan att gröta till det..Aktivering av xp!
Kan jag aktivera mitt xp med ett serialnummer som redan är aktiverat? Vågar inte prov om det blir nått tjafs om piratkopiering!Sv: Aktivering av xp!
1) har en äkta licens
2) bara har 1 installation av WinXP
Isåfall är det bara att registrera om dig. Skulle det bli något problem med registreringen så är det bara att ringa till Microsoft så hjälper de dig. Inget konstigt och inga problem.Sv: Aktivering av xp!
//Mikael Sand
"Nu med Ånge™"Sv: Aktivering av xp!
OBS det finns säkert danskar som fixar svenska/engelska tyvärr har jag inte haft glädjen att möta dom...