OM man kör med WinXP pro.... Du kan ju prova att använda samma lösning för adressboken som du använt för mailen, att peka på samma fil. Om det fungerar vet jag inte, men iallafall ett tips. hur menar du att jag skulle kuna peka adressboken ?? Om man kikar på genvägen till adressboken så ser man: ok, skall prova...Olika användare använder samma....
Har gjort så man kan logga in med olika lösenord för olika användare.
Dock skulle jag önska att man ÄNDÅ kan använda samma adressbok för de tre användarna/konton.... Går det ? (Med förinställningar blir det ju en per konto.)
Dvs om en person lägger till en kontakt i adressboken så skall även de andra två användarna se denna nya kontakt.
Eposten, (outlook express), skall även den delas mellan användarna/konton.... Här verkar det funka fint om man lägger epostmapparna på ett visst ställe och att man i inställningarna hänvisar till den gemensamma mappen.
Verktyg->Alternativ->Underhåll->Mapp....
Smart eller dumt ?
Eller är det bättre att använda något annat epostprogram ?
Varför vill vi ha det så... Ja det e en annan femma ;-)
// MikkeSv: Olika användare använder samma....
Sv: Olika användare använder samma....
var hittar jag den inställningen ?
// MSv: Olika användare använder samma....
Target: "C:\Program Files\Outlook Express\wab.exe"
Start in: %HOMEDRIVE%%HOMEPATH%
Target lär ju alltså vara samma för alla. Start in slår upp till, i mitt fall, "C:\Documents and Settings\rickard". Så prova att sätta Start in till samma sökväg för två olika användare.Sv: Olika användare använder samma....
har inte tillgång till datorn här idag.... men på fredag....
/ M