Hur är det, får man installera en Svensk version av WinXP Pro med en engelsk licens nyckel. Jag vill minnas att det i någon annan tråd stod att detta <b>inte</b> är tillåtet. Jisses vad dåligt minne, det var jag själv som startade den tråden :) Fast jag gillar inte att det jag läst att kör man svensk webbläsare att det kan krasha lättare. > <b>Fast jag gillar inte att det jag läst att kör man svensk webbläsare att det kan krasha lättare.</b> Hur är det då, får man två webbläsare då (Ett engelsk och ett svenskt) och i så fall kan inte det ge problem?SNABBT svar tack: Engelsk Licens till Svensk OS XPPro
Är inte så farligt att köra engelsk OS men har hört att man måste köra Engelsk Webbläsare om man kör det.
Om det är så fall ur är det med resten av programmen (Jag menar andra program som kan blir problem om det är ett engelsk OS och programmet är svenskt)Sv: SNABBT svar tack: Engelsk Licens till Svensk OS XPPro
Sv:SNABBT svar tack: Engelsk Licens till Svensk OS XPPro
Sv:SNABBT svar tack: Engelsk Licens till Svensk OS XPPro
om det stämmer vad mer kan göra så det krashar :-/Sv: SNABBT svar tack: Engelsk Licens till Svensk OS XPPro
Det tror jag är helt taget ur luften.Sv:SNABBT svar tack: Engelsk Licens till Svensk OS XPPro