En kompis loggade in på sitt konto i MSN Messenger på min dator förut, och nu när jag får upp inloggningen till Windows så står det att jag har 7 olästa meddelanden. Klickar jag på den så kommer det upp en ruta med hans adress. Det är inte så att hans passport-konto har blivit kopplat till ditt konto då? Det tror jag väl inte, och den kopplingen hade väl tagits bort via "Hantera lösenord" i så fall? Ingen aning. Då kommer det bara upp en guide för att lägga till ett .NET-konto. Hej, det går lätt att ta bort! Som jag skrev tidigare så har jag redan gjort det, och det löste inte problemet. Hmm... men jag har inte hans lösenord så jag kommer inte in på hans konto... men det räcker kanske att logga in på mitt hotmailkonto? Hor som haver, tror att det finns i tweakui (senaste versionen) något som kan klara det därOlästa meddelanden
Hur får jag bort det?
Jag har testat att ta bort hans konto i "Hantera lösenord" utan resultat.
ThomasSv: Olästa meddelanden
Sv:Olästa meddelanden
Om du tar:
kontrollpanelen
användarkonton
väljer ditt konto
ändra mitt .net passport
Är det inlagt något där då?Sv:Olästa meddelanden
ThomasSv:Olästa meddelanden
Du går till Kontrollpanelen , dubbeklickar på Användare, väljer din egen användare, sen finns det en länk där det står "hantera mina nätverksösenord" där under får du upp hans e-mail adress (passport konto) välj adressen och tryck på "ta bort" osv.. det ska funka (det gör det hemma hos mig!)
Lycka till!Sv: Olästa meddelanden
Tror dock att det där meddelandet har försvunnit nu av sig själv... vet inte riktigt vad jag har gjort.
ThomasSv:Olästa meddelanden