Ett idiot-problem, men jag kan inte hitta hur jag skall lösa det. Har du kollat in "power" knappen (Energi sparar knappen) Det borde ju inte ha någon som helst skillnad, när varken den eller skärmsläckaren vill slå till. om varken det ena eller det andra vill gå igång så det enda jag kan tänka mig är att det är något program i bakgrunden som gör så att OS tror att det är någon som sitter vid datorn och använder den. Jo det är ju en tanke.Skärmsläckaren har slutat att fungera
Min skärmsläckare har slutat fungera.
Jag får inga som helst felmedelanden. Jag kan gå in på egenskaperna på skrivbordet
och gå igenom alla skärmsläckarna, allt fungera, men när jag sedan skall använda(lämnat datorn på i mer än 20 min) då händer ingenting.
Någon som har ett bra tips?Sv: Skärmsläckaren har slutat att fungera
Den är som regel inställt att släcka skärmen efter 20 min och i visa fall även hårddisken efter andra tider.
Knappen finns på samma ställe du ställer in skärmsläckaren (längre ner)Sv:Skärmsläckaren har slutat att fungera
Sv: Skärmsläckaren har slutat att fungera
Sv:Skärmsläckaren har slutat att fungera
Det jag har aktivt är ju antivirus + antispyware, men det borde ju inte vara några som helst problem tycker jag.
[REDIGERAT]
..och lika plötsligt som den slutade att fungera, lika plötsligt så börjad den att fungera.
Mysko.