Hejsan Det finns ett speciellt program för det, kommer dock inte ihåg vad det heter. Prova att söka på google. Kanske någon annan vet :) Hur kan norton krocka med ljudkort? Jaja, prova att slita ut det, starta datorn och installera ditt norton, sen när det är inne, sätt tillbaks kortet. Har slitit mitt hår med detta. Har avinstallerat norton och ljudkortet. installerat dom ingen, först ljudkort sedan norton. avinstallerat igen sedan norton först och sedan ljudkort. Efter någon gång gick det, När jag installerat ljudkortet först och sedan Norton. Sitter på jobbet nu, men jag skall lägga in felkoden här så kan ni ju titta och söka på nortons hemsida för att se att dom har problem med augibys ljudkort. Följande felkod har jag på Nortonstarta program vid uppstart
Har ett problem med Norton antivirus 2005. Det vill inte starta utan det är ett x över iconen vid klockan. och vi sökning på nortons hemsida på felkoden som visas så har det med ljudkortet att göra. Det orsakar konflikter med creative audigy drivrutiner. Det står att man skall starta norton först och sedan ljudkortet. Men hur gör man det när man startar upp datorn??. Finns det någonstanns där man kan välja vilka program som skall starta i vilken ordning.
tacksam för svar.
//Jocke
PS. kör med win xp pro svensk version.DSSv: starta program vid uppstart
Sv:starta program vid uppstart
Sv: starta program vid uppstart
väldigt märkligt ialla fall.Sv:starta program vid uppstart
4002,517
och den genererar denna url
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2004010715395906?OpenDocument&src=_mi&product=NAV&version=10.0&language=english&module=4002&error=517&build=STANDARD