Jag får detta vid uppstarten - någon som har tips vad det är. Är det fysiskt eller något i installationen som blivit skadad. Jag stängde igår av datorn efter att ha väntat väldigt länge på att den skulle spara profiländringarna. Jag har egentligen ingen aning om vad det är, men du kan ju testa att köra kommandot chkdsk som jag tror kontrollerar filsystemet. Hittar den fel där kan det ju vara tecken på att hårddisken börjar ge sig. Har tagit och installerat mina gamla minnen - så någon I/O problem på minnen var det inte i alla fall. Det skulle kunna vara disken, får kolla. Det går också med cd-skiva att återställa vissa fel men minns inte vad mitt adminlösen var eftersom jag själv inte installerade os:et. Tokigt, installerade om windows igen på samma partition och räddade datat! Skulle vilja tipsa dig om en sak: skaffa en extern kabinett för 2,5 tums hårddiskar ;) Jag har en (med hårddisk), smidigt att bara ansluta med usb till någon burk och ha tillgång till 40 gb, dessutom är det så finurligt att om man pillar upp två små skruvar så kan man stoppa in diskar med defekta filsystem och köra chkdsk på dem. Fungerar ypperligt bra :) Räddade min mammas bärbara dator på det sättet ;)bärbar startar inte- i/o error in svchost.exe
Sv: bärbar startar inte- i/o error in svchost.exe
/JohanSv:bärbar startar inte- i/o error in svchost.exe
Sv: bärbar startar inte- i/o error in svchost.exe
Sv:bärbar startar inte- i/o error in svchost.exe