Hej! Utan att kolla upp något vidare: vad är det för chipset på kortet? Och vad var det innan? Det låter lite konstigt att det skall påverka om du kommer in på skyddade webbsidor... normalt om du byter moderkort och kör WinXP så brukar det vara problem att överhuvudtaget komma förbi Windows-inloggningen utan att göra en reparation av Windows-installationen... pga MS' anti-piracy policy.... Hej igen! Har du provat med att installera XP igen ovanpå den gamla, alternativt reparation? Har du testat en annan webbläsare?Nytt moderkort, Nu är det omöjligt att logga in på skyddade sidor på internet
Jag har bytt moderkort i min dator till ett IntelD865GBF. Inget annat ändrat. Nu kan jag plötsligt inte logga in på sidor som inte var något problem innan. Jag kommer bara tillbaks till inloggningssidan hela tiden. NÅGON som har en ide.
Jag fattar inget
AndersSv: Nytt moderkort, Nu är det omöjligt att logga in på skyddade sidor på interne
Sv: Nytt moderkort, Nu är det omöjligt att logga in på skyddade sidor på interne
Hur som helst, har du provat tömma webbläsarens cache, rensat SSL state samt sparade formulärinnehåll och lösenord? Kolla även säkerhetsinställningarna att dom är satta till standardnivå. Funkar inte detta så kan det vara din användarprofil som har fått en knäpp... prova göra en ny användare och se om du kan komma åt sidorna. Funkar det så kan du kopiera dina profilinställningar och filer till en ny profil.Sv:Nytt moderkort, Nu är det omöjligt att logga in på skyddade sidor på interne
Jag har gjort allt! Och nu har det blivit värre. Jag kan inte logga in på Messenger. Däremot testade jag att logga in på det hotmailkonto som jag använder i Messenger och det var inga som helst problem
Detta gör mej GALEN!Sv: Nytt moderkort, Nu är det omöjligt att logga in på skyddade sidor på interne
Sv:Nytt moderkort, Nu är det omöjligt att logga in på skyddade sidor på interne