Finns det att få ner alla patchar som har släppts för XP att ladda ner. På sätt och vis, till att börja med så går du in på windows update catalog (http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/sv/), där kan du ladda ner vad som helst i uppdateringsväg... Det finns en disk man kan beställa från MS som innehåller samtliga kritiska uppdateringar för "alla" operativsystem (från Win98 och framåt)... Vi (företaget jag arbetar åt) har den som utgavs i februari i år... det finns säkert nyare... Få ner alla Patchar på en gång
En del som jag känner har ju 56 modem och det tar tiiiiiiiid.
Lika så för personer som har 98, finns det någon stor fil att man kan ladda ner.
Att den kan bli stor får jag räkna med.Sv: Få ner alla Patchar på en gång
Börja med att med att skaffa sp2, sedan väljer du att du ha windows xp sp2 som operativsystem. Sök.Nu får du upp alla uppdateringar som har kommit ut efter sp2. Eftersom att sp2 innehåller alla uppdateringar innan samt du att du plockar alla efter så har du helt enkelt fått tag på alla uppdateringar. Eftersom att du ladda ner via Windows Update Catalog så väljer du bara en plats på disken som allt ska spara på.Sv: Få ner alla Patchar på en gång
Har ingen aning dock om man måste vara MSDN-prenumerant eller så... men det kan ju vara värt att kolla med MS...