OS: Win XP Servicepack 2 En vild gissning: Det skulle kunna vara ett symtom på att hårddisken inte mår bra/har krashat. En idé kan ju vara att testa att starta datorn i felsäkert läge. Men är du rädd om informationen på disken och du inte har säkerhetskopior ska du stänga av datorn illa kvickt och kontakta ett företag som återskapar data från krashade diskar (t.ex. http://www.ibas.se/, kostar nog runt 20000 + moms...). Nu behöver det ju inte vara det som är problemet, men det låter lite som det... Hur startar jag om i felsäkert läge? Har glömt vilka tangenter som gäller och får ej upp någon text om detta. Windows startar ju helt normalt ända fram till inloggningsrutan, detta kan väl ej fungera om hårddisken har kraschat???Kan inte logga in
Ram: 4 gb
Processor: Pentium 3.4 Ghz
Problem: Min dator uppförde sig segt så jag startade om, vid omstart kördes CHKDSK och en massa filer raderades (hann ej läsa vilka filer). Windows startades om och när jag sen skall logga in via (CTRL+ALT+DEL) så händer inget. Jag kör även med en monitorswitch som visar aktivitet på hårddisken via en blinkande lampa och denna börjar blinka så fort jag klickar på någon tangent.
Förslag mottages tacksamt!!! (Många hundra timmars arbete står på spel)Sv: Kan inte logga in
/JohanSv:Kan inte logga in
Sv:Kan inte logga in