OS: Windows XP Home SP2 Vilket program använder du när du hämtar filerna? Testat att stäng AV och brandvägg om du har sådant? Jag har testat med Windows orginal och med DAP (Download Accelerator Plus). testa att köra TPTest möligt att det är något fel på din lina.TPTest visar i fall du har mycket förluster av data. hittar ingenting där heller. Har du kollat efter virus mm. ? Som jag skrev tidigare så har jag testat fixa registret och även sökt efter virus (inkl. spyware). 93821 files scanned, 0 file(s) infected on your disk drives. Hur går det om du kopierar från annan dator eller från Det funkar bra med att kopiera saker från olika datorer och det går utmärkt att ladda hem saker så länge dom inte är nerpackade på något sätt.Nedladdade filer = Korrupta
Dom flesta EXE och nerpackade filer jag laddar hem är oftast korrupta.
Någon som vet vad jag kan göra för att fixa detta?Sv: Nedladdade filer = Korrupta
/JohanSv:Nedladdade filer = Korrupta
Jag har även testat stänga av brandväggen. (Windows engna brandvägg)Sv: Nedladdade filer = Korrupta
Sv:Nedladdade filer = Korrupta
har även testat Registry Fix mm för att kolla om det är något i registret som gjort det.
plus att jag har sökt efter virus och defragmenterat.
Ingenting har funkat än så länge.
på nerpackade filer så blir det CRC fel. filen är korrupt.
Men på vanliga installations filer som ska packa upp filer innan installationen står det endast att den inte kommer åt / inte hittar filen i temp mappen.Sv: Nedladdade filer = Korrupta
Prova gärna online på t.ex symantec.comSv:Nedladdade filer = Korrupta
Är på jobbet nu men ska testa så fort jag kommer hem via symantec.com.
Meddelar senare hur det gått.Sv: Nedladdade filer = Korrupta
No viruses were detected in memory.Sv:Nedladdade filer = Korrupta
annat media?
Ett långskott, prova att byta nätkort och/eller platsSv: Nedladdade filer = Korrupta
spelar ingen roll om det är med Installations nerpackat som ska packas upp innan installation eller om det är ZIP eller RAR.
Inget funkar att ladda hem av nerpackade saker.