RC1 (buildnummer 5600) släpptes för beta testare igår, nästa vecka borde den gå att få tag på via MSDN.. Spännande! ..och numera är den ju t.om. användbar :) Har iofs mest testat media center delen av det hela men.. > <b>Kommer RC1 att släppas till allmänheten?</b> Jag har Beta 2 och det står att jag borde ha fått ett mail angående RC1 i så fall, men det har antagligen blivit borttaget. > <b>Nån som har fått det mailet och kan säga vad det står</b> Aja, var inte så jätteviktigt. Det ska tydligen gå att anmäla sig för RC1 snart så jag kan vänta. RC1 är släppt på MSDN Subscriber Downloads någon gång i natt (finns nu men fanns inte i gårkväll...).Vista RC1 släppt..
Sv: Vista RC1 släppt..
Build 5536 var ju ett enormt steg jämfört med de tidigare betorna vad gäller prestanda. Ska bli kul att se hur pass snabb den slutgiltiga produkten är. Nystartad tar 5536 ca 380 MB RAM nu jämfört med 1.8 GB RAM för de första betorna *s*Sv:Vista RC1 släppt..
Sv:Vista RC1 släppt..
Windows Vista Customer Preview Program
http://www.microsoft.com/windowsvista/getready/preview.mspxSv: Vista RC1 släppt..
Nån som har fått det mailet och kan säga vad det står?
ThomasSv:Vista RC1 släppt..
Nope, jag har inte fått något mail, jag kör med MSDN licens från jobbet.Sv: Vista RC1 släppt..
ThomasSv:Vista RC1 släppt..
/Johan