Har en dator här som jag skulle installera om åt en person men personen vet inte var återställningskivan är så hur tusan gör man?? kontakta dell kanske? Borde ju finnas något bestnr som de kan gå på och skicka en ny. Du kan iofs använda vilken XP Home OEM-skiva som helst och sen ladda ner eventuella drivrutiner från Dell... annars kontaktar du Dell support och ber att dom skickar en återställningsdisk. Eventuellt vill dom ha lite betalt för porto/expavgift etc... Maila/Ring dell supporten. Jag fick nya skivor skickade till mig direkt. Kostar det något att beställa en skiva från DELL och i så fall, hur mycket?? Jag betalade inget. De skickade bara ut nya skivor. Jag hade iof andra problem så det kanske var därför. ok ska se hur man kan kontakta Dell. Tjena. Misstänker att de vill ha din "service tag", den finns på en klisterlapp troligen ovanpå datorn. Där står nog även serienumret för WinXPBorttappad skiva med Windows XP Home från dell
Sv: Borttappad skiva med Windows XP Home från dell
Sv:Borttappad skiva med Windows XP Home från dell
De vill ha en fasligt massa information av en innan man kan skriva vad man är ute efter :)Sv: Borttappad skiva med Windows XP Home från dell