Hej! Den är helt okej, men det finns så många gratis brandväggar, så jag tycker man skall ta någon sådan Kör med den brandväggen du, den blockerar okända, inkommande anslutningar, och det är ju vad en brandvägg ska göra. Slänger du in något annat skrot så gör den väl samma sak, men envisas med att blockera utgående också, samt slöa ner datorn. Jag kan rekommendera Comodos brandvägg då den är lätt använd och gratis Följdfråga okunskap. Det duger fint, i alla fall så länge du är ensam dator i nätverket. Har du fler burkar kan det kanske vara intressant med en brandvägg, med återigen, Windows inbyggda räcker gott och väl till. (Själv har jag inte haft några problem med att köra utan brandvägg, bara med bredbandsrouter.) <b>Har du fler burkar kan det kanske vara intressant med en brandvägg,</b> Ja, de får samma skydd mot internet. Men datorn skyddas inte mot den andra datorn. Så om den ena datorn blir angripen på något sätt så kan den andra attakeras genom den.Windows brandvägg, bra eller dålig?
Är Windows XP:s brandvägg något att lita på?
Mvh FredrikSv: Windows brandvägg, bra eller dålig?
Sv: Windows brandvägg, bra eller dålig?
Sv:Windows brandvägg, bra eller dålig?
http://personalfirewall.comodo.com/download_firewall.htmlSv: Windows brandvägg, bra eller dålig?
Jag använder en noggrant konfigurerad Router. Duger inte det som brandvägg ?
Jag kör också Defender schemalagt.Sv:Windows brandvägg, bra eller dålig?
Sv: Windows brandvägg, bra eller dålig?
Det är bara min sambos dator i nätet,den får väl samma skydd som jag !?Sv:Windows brandvägg, bra eller dålig?
/Johan