Jag har hört från polare och andra forum att man kan få Windows 7 från pellesoft om man är bonusmedlem. Enligt en tråd, som lades upp lite innan mig, så finns erbjudandet kvar. Har då en fråga ang detta: Hej, när du validerat ditt csn, mecenat eller studentkort får du ett konto på MSDN-AA. Där laddar du hem de programvaror du vill använda dig av, alltså skickas de inte hem utan du väljer själv vad du vill hämta hem och installera. Ok, tack för svar. Det är en DVD-image/ISO-fil du laddar ner. Du får använda en annan dator till att bränna denna till en DVD (eller USB). Ok, tack som in i för snabba svar grabbar!! Det är en site du loggar in på, där kan du "beställa" de programvaror du vill ha, och du får licensnyckeln där direkt i webbläsaren. Tack alla för snabba svar. Så jag antar att jag på min nuvarande dator kan ladda ner programmet och bränna över det på en skiva för att sedan stoppa in i den nya dator. Koden, som jag får i webbläsaren, skriver jag ner och har kvar till installationen.Ang. Win 7 erbjudandet från pellesoft.
Jag hade tänkt skaffa en ny dator om runt en månad, som jag då vill ha Win 7 till. Får man skivan hemskickat eller är det en fil du laddar ner och sedan installerar på datorn? Någon som kan informera om hur det går till?
Mvh. TobiasSv: Ang. Win 7 erbjudandet från pellesoft.
Sv:Ang. Win 7 erbjudandet från pellesoft.
Jag kommer köpa komponenterna till datorn och bygga ihop den själv, alltså, när jag fått ihop allt och startar den kommer det inte vara något OS på den. Då kommer jag inte kunna ha möjligheten att komma ut på internet och ladda ner programmet och installera det. Sv: Ang. Win 7 erbjudandet från pellesoft.
Sen är det bara att ha denna skiva i din nybyggda dator när du startar den.
Egentligen kan du låna nån annans Windows 7-skiva om du känner någon som har en (med samma version), sen anger du licensnyckeln du får från MSDN-AA.Sv:Ang. Win 7 erbjudandet från pellesoft.
Licenskoden man får, skickas den till en hotmail? ... Elr mail.Sv: Ang. Win 7 erbjudandet från pellesoft.
Sv:Ang. Win 7 erbjudandet från pellesoft.