jag har provar nya win8 betan och den har en snygg design enligt mig. vad tycker ni? Jag har precis köpt en ny laptop med Win 8 och jag tycker det är skräp. Dessa jävla appar som dyker upp hela tiden. Tyckte det var bättre när allt låg nere på startmenyn och var mer lättanvänt än detta med menyer till höger och vänster. Men det är väl en inlärningsfas på det som allt annat i världen. Det jag saknar mest är själva startknappen, nu skall man leta upp apparna och gå in i en tredje meny för att hitta avstängningsknappen. Nej, får ge den en månad högst. Sedan åker gamla hederliga XP in igen på maskinen. Jag håller absolut inte med föregående inlägg. Jag har kört Windows 8 sedan augusti förra året på alla mina maskiner inkl en surfplatta som nu äntligen är användbar, vilket den inte var med Windows 7 på. Jag kan hålla med om att själva avstängningen är lite väl dold, jag har inte hittat någon bra genväg för detta ännu, men det är i princip det enda som jag inte är nöjd med. Det löser dom nog i kommande service packs dock.Windows 8 (developer preview) vad tycker ni om nya windows 8?
Sv: Windows 8 (developer preview) vad tycker ni om nya windows 8?
Sv:Windows 8 (developer preview) vad tycker ni om nya windows 8?
Jag gillar det här med appar i Windows 8, både på huvudmaskinen och surfplattan. Det kommer ju mer och mer nyttiga småprogram så man slipper kladda ned resten av maskinen med 1000 småprogram.
Kort sagt, jag är skitnöjd och går aldrig tillbaka till ens Windows 7, ännu mindre till XP...
/Per